5 oktober 2010

Fröken "Litar-inte-på-nån"

Det är jag det. Och det måste jag släppa om jag inte ska bli utbränd innan jul. Vaknade i morse och insåg att jag inte vet vad J tänker hitta på med sexorna. Om han ens har planerat nåt. Om han ens kommer ihåg att han ska ha dem. Det och en massa andra saker bildade en sån där otäck magvärk som man har när nåt känns fel ända in i själen.
Väl på jobbet ringde jag J. Jo då, han var vaken. Jo då, han kom ihåg att han skulle ha sexorna och jo då, han hade planerat. Jag hallelujade och jublade inombords och J steg från att ha varit kan-jag-lita-på-honom? till att bli jag-kan-lita-på-honom!
För att slippa liknande tisdagsångestar så föreslog jag en gemensam planeringstid, så det ska vi planera snart.

Idag börjar jag inte lektion förrän 10.40 eftersom J numera ha sexorna och förmddagsniorna är på prao. Så nu ska jag göra en fetbra planering så jag inte blir stressad och utbränd. Sen ska jag börja jobba efter den.

Ajö!

Inga kommentarer: