11 januari 2007

Studentliv?

Vadå? Tv? Vad är det för något? Bok? Ja, du menar sånt som man läser i skolan för att lära sig saker? Va? Jaha... som man läser för nöjes skull... skönlitteratur? Nää, vad är det för något?
Nu förstår jag inte.. gå ut i naturen på en lång promenad för att det är skönt? Alltså, inte bara klämma in en promenad för att hunden ska få röra på sig?
Film.... Ja, jag minns att det är nåt man brukar titta på när man inte har nåt annat att göra. Jag såg ju en i förrgår, men då skulle jag ju se på lärarrollen också... Fast det var en bra film.

Ungefär så har mitt liv sett ut. Fast bara de tre senaste dagarna och idag. Innan det har jag ju levt slöliv. Men man glömmer så lätt.
Nå väl. Jag ville bara få ut mig det! Nu ska jag fortsätta plugga.

...plugga....

..................plugga.....

...plugga....

Inga kommentarer: