30 augusti 2012

Todilo!

Nu är typ första gången i dag jag är pigg. Gud vad kul, jag råkade skriva piss istället för pigg, haha! Åter till piggheten. Jag har varit svinatrött hela dagen. Det är ju lungt när man har lektion, för då har man inte tid att vara trött, det är bara att jobba på liksom. Jag gillar att ha lektion. Tur det. Nå väl, lektionerna var klara redan 10.10. Sedan har jag lite planering att göra tillsammans med en kollega, men så trött så trött! Jag var jättetrött i går kväll och både jag och Anders var så säkra på att vi kommer att somna bums. Han gjorde det, för det gör han ju jämt, så jävla orättivst. Jag somnade nog efter tolv nångång. Det är sent för mig. Jag vill gärna har mina 7½ timmars skönhetssömn för att fungera riktigt bra. Det har varit så här rätt länge nu och det börjar bli jobbigt. Så meningslöst att bli pigg NU, liksom. Nu vill jag vara trött, så jag kan somna gott och vakna pigg till min soluppgångslampa. Jag vaknade med huvudvärk och har haft mer eller mindre ont hela dagen. Och hela veckan som gått. Antagligen är det nåt undermedvetet stressrelaterat i samband med allt med huset och allt vad innebär med en ny termin. Hur som helt är det irriterande.

Nu ska jag försöka bli trött. 

Inga kommentarer: