10 februari 2010

Crazy animal woman

Nu är Chicko och Doris hemma igen. Jag har hämtat dem från Alex och J. Jag kände mig verkligen som Crazy Cat Woman + hund på bussen. Hund, katt i bur samt sandlådan i Ikeapåse. Lite grejer ja. Men, men, släpat grejer har jag väl gjort förut.

För övrigt så är jag ganska trött mest hela tiden och det beror nog helt enkelt på att jag somnar för sent i relation till hur tidigt jag ska kliva upp. Men det får det vara värt. Nu är vfu:n ändå slut för den här gången, så då behöver jag ju inte kliva upp i samma arla morgonstund.

Annars så leker livet. För första gången har jag utfört en mycket välplanerad vfu-uppgift och det kommer att göra det ovanligt lätt att skriva rapporten. Det ska jag börja med i morgon, efter att jag förberett muntan vi har på fredag eftermiddag. Jag fick C på fortsättningskursen i matte. Skål för det!

Tja... så mycket mer var det väl inte.

Ha det gott!

Inga kommentarer: