18 januari 2010

Uppdatering

Här har det varit dött en längre tid, ser jag. Men så kan det vara ibland.

Jag har varit mellan två kurser så att säga, nu mellan fredag och måndag. Och trots att jag har ett två veckor fetslappt jullov bakom mig så kändes dessa dagar mycket, mycket välbehövliga. I dag var det kursintro och jag är ganska taggad inför denna termin faktiskt. Vad annars kan man vara? Det är ju äntligen den sista.

Det här var ju verkligen intresseklubben antecknar. Men så är det ju också valfritt att läsa. Man kan ju låta bli.

Jag är trött som en gris. Och hungrig som fan. Klockan är 22.50 och likväl sitter jag här och gör ingenting av det jag borde. Som till exempel äta, packa skolväskan (oj vad det lät lågstadiet) och, framför allt sova.

Jag tror jag börjar med det nu. Hej då.

Inga kommentarer: