31 oktober 2006

Hej, hej, hej!

Hej!
Idag har jag varit trött. Det är jobbigt, speciellt när man har en massa sidor att läsa i en tråkig bok som heter "Kulturanalyser". Då måste man komma på nåt smart så man inte måste läsa allt. Vi har fått i uppgift att ställa två frågor till varje kapitel (fyra kapitel), jag har helst enkelt stretat på och läst tre hela kapitel, men nu, när jag har hittat två frågor att ställa i den fjärde kapitlet, så MÅSTE jag ju inte läsa det. Bara det att verkade plötsligt bli intressant. Får se hur jag gör.

SJ ställer in all tågtrafik norr om Gävle. Är inte tåg gjorda för att köras på vintern eller? Det är TUR att Julia och Andreas kommer med Connex! Good stuff!

Jag har köpt en digitalkamera! Och det är ju jättepositivt och kul!!! Då kan man fota en massa roliga bilder och filma korta filmer! Man kan ta kort på sina vänner och allt kul man gör, och sen kan man titta på dem i efterhand och minnas hur kul man hade!

Ja! Hej då!

Inga kommentarer: