17 oktober 2012

Synd och skam

Det är var det är!
Det är synd och skam att jag, som är så skojig i skrift, inte skriver och bloggar mer än jag gör. VARFÖR säger rättstavningsprogrammet att "bloggar" inte är ett ord? Den föreslår: loggar, loggbar, Arjeplog.
Jo men just det. Vad är en loggbar?

I alla fall så har jag efter viss övertalning skaffat mig instragram. Den som listar ut vad jag heter där vinner.. Ingenting. För det är så lätt. I morse har jag delat med mig av bilder på hur kallt det är, samt en ren. Även en bild från en lektion. På en älg.

Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har också skaffat instagram! Men jag förstår inte hur det fungerar!! Jag ska försöka lägga till dig som vän (om det är så man gör på instagram?) om jag förstår hur d fungerar!!

Anonym sa...

//julia :)glömde

Anonym sa...

men nu var de jättelänge sen du uppdaterade!! kan du inte sätta ut lite bilder på erat hus? jag är så nyfiken på hur det ser ut!! Snart flyttar vi också till hus, åå vad jag längtar! //Julia